wtorek, 9 lutego 2010

O mnie

Witam,
Postanowiłam założyć sobie bloga, ponieważ nie miałam gdzie ulokować swoich rzeczy. Chcę podzielić się z wami tym co robię. A robię to co mi wpadnie do głowy, jestem wszechstronna, wiele mnie interesuje. Zajmuję się fotografiką, jestem wolontariuszką w miastowym przytulisku, robię czasem na drutach, maluje, rysuje, wykonuje dekorację różnego rodzaju, interesuje mnie garncarstwo, salsa, tenis, skrzypce, wyszywanie, joga i wielee innych, co niektórych jeszcze nie spróbowałam - brak możliwości. Niektóre z przedstawianych rzeczy chcę sprzedać, zbieram na różne cele życiowe. Dopiero, że tak powiem zaczynam się w to wszystko bardziej wkręcać, co prawda od dawna miałam tego typu zdolności, ale nigdy nie chciało mi się tym zająć. W wolnym czasie jakim są teraz dla mnie ferie, postanowiłam co nieco zacząć. Ok może na dziś wystarczy. Pozdrawiam.

1 komentarz:

Jesteś:

osobą.